Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.glostore.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor mai jos enumerate. Pentru a fi informat despre toate conditiile de utilizare ale acestui site, va rugam sa parcurgeti toate sectiunile urmatoare. GLOSOFT SOLUTIONS SRL isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, GLOSOFT SOLUTIONS SRL isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil. Aceste erori nu obliga GLOSOFT SOLUTIONS SRL la nicio actiune. Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site. Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate. Tot continutul site-ului www.glostore.ro este proprietatea GLOSOFT SOLUTIONS SRL si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul scris al GLOSOFT SOLUTIONS SRL a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente nu poarta marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare. Pentru a ne sesiza orice incalcare privind legea pentru protectia drepturilor de autor, ne puteti contacta la office@glostore.ro
GLOSOFT SOLUTIONS SRL respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor; www.glostore.ro si GLOSOFT SOLUTIONS SRL se angajaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului, oferta si politica firmei; www.glostore.ro si GLOSOFT SOLUTIONS SRL nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza datele dvs de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.
Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.glostore.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a www.glostore.ro. Pentru a sterge informatiile furnizate de dvs din baza de date, este de ajuns sa ne contactati si sa cereti acest lucru telefonic, prin fax sau e-mail.
GLOSOFT SOLUTIONS SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru, sau actiunilor unor terte persoane.
Livrarea se face in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate pana la ora 14:00 si in termen de 48 de ore (doua zile lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora, daca la confirmarea comenzii, produsele sunt pe stoc. Daca produsele nu sunt pe stoc, veti fi sunat de un reprezentant glostore.ro care va va informa despre data de livrare. Nu exista limita de comanda.
Atentie: Reclamatiile privind lipsa unui produs trebuie facute in maxim 48 ore de la primirea coletului. glostore.ro nu se face raspunzator de lipsa produselor din colet daca clientul nu semnaleaza aceasta in 48h de la primirea coletului.
Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 800 lei. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii; aceasta metoda prezinta avantajul reducerii costurilor de transport, in baza contractelor incheiate intre GLOSOFT SOLUTIONS SRL si firmele de curierat partenere). Costurile le gasiti mai jos:
Pentru comenzi in Bucuresti:
- 20 RON pentru comenzi la care s-a optat pentru plata ramburs;
- 14 RON pentru comenzi la care plata a fost facuta prin OP sau in avans.
Pentru comenzi in Tara:
- 20 RON pentru comenzi la care s-a optat pentru plata ramburs
- 16 RON pentru comenzi la care plata a fost facuta prin OP sau in avans.
Taxele de transport enumerate mai sus sunt taxe finale, fara alte costuri;
NOTA: Pretul transportului este calculat pentru colete in ambalaj normal si pentru o greutate de maxim 3kg. Pentru coletele care depasesc 3kg se percepe o taxa de 1,2lei/kg.
Exemplu de calcul de cost de livrare:
Transport in tara:
20 Lei / comanda pentru colete de maxim 3kg.
Daca aveti un colet de 27kg, transportul pentru primele 3kg = 20 ron, la care se adauga 22*1.2ron adica 26.4 ron transport, rezultand un cost total de 46.4 ron.
NOTA: Transportul produselor cu greutate si/sau volum mare (ex. Cazane, seminee, porti etc.) se va face pana la cel mai apropiat sediu al firmei de curierat, aferent localitatii cumparatorului.
Plata se poate face:
- In numerar, la livrare (sistem ramburs).
- Prin banca: daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa ne anuntati; un reprezentant al GLOSOFT SOLUTIONS SRL se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa confirmarea platii prin e-mail, iar in cazuri exceptionale (ex. comenzi cu valori mari ale produselor), la intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore.
Vânzatorul are obligatia de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumparare, indiferent de forma în care se încheie, verbal sau scris dupa precizariile OUG 34/2014.
Se considera ca un produs este în conformitate cu contractul de vânzare-cumparare daca sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
a) produsul corespunde descrierii facute de vânzator și are aceleași calitati ca și produsele pe care vânzatorul le-a prezentat ca mostra sau model;
b) produsul corespunde oricarui scop specificat, solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vânzatorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumparare;
Lipsa de conformitate are în vedere acele situatii în care vânzatorul nu își respecta obligatia asumata prin contractul încheiat de a livra consumatorului produsul adaptat scopului solicitat de acesta. Aceasta situatie are în vedere cazurile în care consumatorul are nevoie de produse cu anumite caracteristici, iar pentru a le obtine trebuie sa încheie un contract prin care agentul economic se obliga fie sa fabrice un produs cu aceste caracteristici, fie sa modifice un produs pentru a-i conferi caracteristicile dorite de consumator.
c) produsul corespunde scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip;
Lipsa de conformitate în acest caz se încadreaza perfect în notiunea de defect, cu alte cuvinte, produsul nu functioneaza așa cum ar trebui, spre exemplu congelatorul nu îngheata, pantofii se rup la prima purtare, motorul mașinii de spalat nu rotește cuva, becul se arde dupa cinci minute de la instalare etc.
d) prezinta parametrii de calitate și performante normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului și declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vânzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
În acest caz, lipsa de conformitate se evalueaza în functie de doua elemente, respectiv natura produsului și declaratiile privind produsul, facute în special prin publicitate sau prin înscrierea pe eticheta.
Exista o lipsa de conformitate și în urmatoarele doua situatii:
a) produsul achizitionat de consumator este instalat incorect de catre vânzator, în conditiile în care instalarea este stipulata în contract ca obligatie a vânzatorului;
b) produsul destinat a fi instalat de catre consumator a fost incorect instalat de acesta din cauza unor deficiente în instructiunile de utilizare.
Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani și se calculeaza de la data livrarii produsului.
Pentru produsele folosite se poate conveni cu vânzatorul reducerea termenului de 2 ani, dar nu mai putin de un an de la data livrarii produsului.
Termenul de garantie legala de conformitate, în cazul produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, se reduce la aceasta perioada.
Prezumtia lipsei de conformitate presupune considerarea produsului ca fiind lipsit de calitate și performanta înca de la achizitionare. Astfel, orice lipsa de conformitate aparuta într-un termen de 6 luni de la data livrarii produsului se considerata a fi existat la momentul livrarii.
Pentru a opera prezumtia lipsei de conformitate este necesar ca vânzatorul sa fie informat despre aceasta în termen de 2 luni de la data la care consumatorul a constatat-o, dar pâna la împlinirea termenului de 6 luni de la data livrarii produsului.
În afara termenului de 6 luni, consumatorul poate uza de termenul de 2 luni în care trebuie sa informeze vânzatorul despre lipsa de neconformitate (termen care curge de la data la care consumatorul a constat neconformitatea), pâna la împlinirea termenului de 2 ani. În acest caz, consumatorul trebuie sa dovedeasca faptul ca produsul a fost lipsit de conformitate la predare. În situatia în care consumatorul nu anunta vânzatorul în cadrul acestui termen, acesta nu va mai putea solicita remedierea lipsei de conformitate.
În cadrul prezumtiei lipsei de conformitate obligatia de a dovedi ca produsul nu a fost lipsit de conformitate la predare apartine vânzatorului și nu consumatorului. Însa, aceasta regula este valabila doar în cadrul termenului de 6 luni de la data livrarii produsului.
Prezumtia lipsei de conformitate nu poate fi invocata atunci când:
► Este incompatibila cu natura produsului - aceasta situatie intervine, în general, în cazul produselor a caror durata de viata este mai mica de 6 luni, spre exemplu alimentele;
► este incompatibila cu natura lipsei de conformitate - lipsa de conformitate este provocata de utilizarea incorecta a produsului de catre consumator sau de uzura normala a produsului (ex: încaltaminte, haine).
Garantia se acorda pentru 2 (doi) ANI CALENDARISTICI (24 luni) in cazul in care clientul este Persoana Fizica si pentru 1 (un) AN CALENDARISTIC de la data cumpararii produsului daca clientul este Persoana Juridica, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit catre VANZATOR impreuna cu certificatul de garantie si o copie a facturii care atesta cumpararea lor. Trimiterea unui produs defect se face doar dupa anuntarea unui reprezentant al companiei GLOSOFT SOLUTIONS SRL, specificand exact defectul constatat. Defectele vizibile trebuie reclamate in momentul deschiderii coletului.
Vanzatorul nu are obligatia acordarii garantiei in cazul in care produsele au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator de catre cumparator. Au fost utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost destinate, montate gresit, au suferit socuri mecanice sau termice, au fost scufundate in apa, au intrat in contact cu substante care nu sunt necesare in procesul de montare. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei!
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Art. 7 din OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta. GLOSOFT SOLUTIONS SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
GLOSOFT SOLUTIONS SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic si OUG 34/2014 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.
Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect/returnat vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR. Trimiterea unui produs catre GLOSOFT SOLUTIONS SRL trebuie facuta doar dupa Completarea formularului de retur pe care il puteti accesa AICI
Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:
Contravaloarea transportului produselor catre firma GLOSOFT SOLUTIONS SRL va fi suportata de client;
Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dvs: de exemplu au urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu trebuie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor.
Produsele uzate, zgariate, deteriorate pot beneficia de dreptul de returnare insa GLOSOFT SOLUTIONS SRL poate percepe o taxa suplimentara între 0 şi 50% din valoarea initiala a produsului, în functie de gradul de afectare al formei initiale a produsului.
In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.
Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon.
In baza unui raport de evaluare, se pot returna si produsele considerate folosite, la pret redus, cu acordul ambelor parti. Raportul este intocmit de un responsabil glostore.ro.
Exceptie de la returnare: produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stocul glostore.ro), produsele consumabile (ex. acumulatori)
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca glostore.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la telefon 0732 469 846 sau ne puteti scrie pe adresa office@glostore.ro.
Pentru orice conflict aparut intre GLOSOFT SOLUTIONS SRL si clientii sai, se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul GLOSOFT SOLUTIONS SRL NOTA de Informare privind protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice, GLOSOFT SOLUTIONS SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este onorarea comenzilor (eliberare factura, certificat de garantie si expedierea produselor) reclama, marketing si publicitate (newsletter) si realizarea de statistici necesare imbunatatirii serviciilor si produselor oferite.
GLOSOFT SOLUTIONS SRL colecteaza de la clientii sai date cu caracter personal precum nume, prenume, e-mail, numar de telefon, adresa, etc. numai daca acestea sunt furnizate în mod voluntar de catre client, acestea pot fi furnizate partial companiilor de curierat colaboratoare pentru expedierea și livrarea coletelor dar nu vor fi furnizate/vândute sau închiriate unor terti. Refuzul furnizarii acestor date, duce la imposibilitatea procesarii și finalizarii comenzilor transmise de catre GLOSOFT SOLUTIONS SRL. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cât mai curând posibil.
GLOSOFT SOLUTIONS SRL nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.glostore.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date. Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.
Conform Legii nr. 677/2001, va puteti exercita, in mod gratuit, dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata sediul firmei noastre, Str. Nucului 55, Floresti, Giurgiu sau prin e-mail la adresa office@glostore.ro.
Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate. De asemenea nu oferim nicio garantie, in afara de cele prevazute de legislatia in vigoare, in ceea ce priveste informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. De asemenea pot interveni erori de 2-3 cm in masurile articolelor prezentate si afisate pe site.